نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

از اعتصاب تا جدایی شجاع خلیل‌زاده| بحرانی‌ترین پرسپولیس تاریخ!

  • کد خبر: ۴۶۵۳۵
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
از اعتصاب تا جدایی شجاع خلیل‌زاده| بحرانی‌ترین پرسپولیس تاریخ!
شنیده می شود شجاع خلیل زاده همه کارهای لازم برای جدایی از پرسپولیس و فسخ قراردادش را انجام داده و به زودی به باشگاهی عربی می پیوندد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالیکه پرسپولیس موفق شد در عین ناباوری همگان به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، اما از آن شب تا امروز هنوز یک قطره آب خوش از گلوی پرسپولیسی‌ها پایین نرفته است. 

ابتدا هواداران، نگران شکایت النصر و برخی گراهای داخلی بودند. النصر با توجه به اطلاعاتی که از برخی استقلالی‌ها گرفته بود، به دنبال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان و حضور به عنوان نماینده غرب در رقابت با نماینده شرق بود.

این پرونده در نهایت با اعلام AFC ختم به خیر شد و پرسپولیس رسما فینالیست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند. در ادامه اما پرسپولیس باز هم رنگ آرامش را ندید. این بار برانکو!

برانکو ایوانکوویچ، موفق ترین سرمربی سرخپوشان در سال‌های اخیر، تابستان گذشته به خاطر خلف وعده مدیران پرسپولیس به راحتی توانست قراردادش را فسخ کند و راهی الاهلی عربستان شود. برانکو از پرسپولیس مبلغ زیادی هم طلبکار بود و بابت همین عدد و رقم ها به فیفا شکایت کرد.

با حکم فیفا، حالا نه تنها پنجره پرسپولیس بسته شده، بلکه سرخپوشان در آستانه جریمه های بعدی قرار گرفته اند. دو روز قبل رسول پناه مستقیما به وکیل برانکو اعلام کرد پرسپولیس برنامه ای برای پرداخت پول سرمربی سابق خود ندارد. همین تک جمله کافی بود تا وکیل ایوانکوویچ از کوره در برود و پرسپولیس را تهدید کند.

وکیل سرمربی کروات گفت: نمی دانم فیفا چه برنامه ای برای جریمه دوباره پرسپولیس داشته باشد. برانکو نیز در پاسخ به یکی از خبرنگاران گفت: من نباید به جریمه بعدی فیفا فکر کنم بلکه این مدیران پرسپولیس هستند که باید به این رفتارها و تبعاتش فکر کنند.

از کسر امتیاز تا سقوط پرسپولیس به لیگ یک

حالا هر روز شایعه ای جدید حول پرسپولیس شنیده می شود. از سقوط به لیگ یک تا کسر شش امتیاز! هرچند شب گذشته یلوه، معاون اقتصادی پرسپولیس مدعی شد پول برانکو جور شده اما هنوز خبری از نشستن این پول به حساب برانکو نرسیده است. علاوه بر تحریم ها، کارشکنی برخی از مدیران پرسپولیس و فرار از پرداخت بدهی حدودا هفتصد هزار دلاری، موجب شده تا پرسپولیس در یک قدمی پرتگاه قرار گیرد.

مدیران پرسپولیس قبل‌تر مدعی بودند پول آماده است اما به خاطر تحریم ها نتوانسته اند تا امروز پول را به برانکو برسانند؛ در حالی که رسول پناه چنین ادعایی کرده بود کریمی، پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران مدعی شد می تواند این کار را برای سرخپوشان انجام دهد و پول را به دست برانکو برساند اما مطمئن است که رسول پناه در بیان همین جملات هم صداقت نداشته است.

اما اخبار بد مربوط به باشگاه پرسپولیس به موارد ذکرشده محدود نمی شود. در این شرایط بغرنج، با تصمیم یحیی گل محمدی، محمد انصاری نیز از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شد. به ادعای گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس، انصاری در روزهایی که پیشنهادهای هنگفتی از چین و قطر دریافت کرده بود به خاطر بسته بودن پنجره پرسپولیس در این تیم ماند، اما این روزها که با پارگی رباط روبه رو شده، پرسپولیس خیلی راحت او را در لیست مازاد خود قرار داد. این تصمیم گل محمدی با واکنش های نه چندان مثبتی از سوی هواداران در فضای مجازی همراه شد.

جدایی شجاع خلیل زاده، جدی‌تر از همیشه

تمرین پرسپولیس که قرار بود از امروز آغاز شود، با حواشی دیگری روبه رو شده و برخی از بازیکنان با لباس شخصی به تمرین رفتند و حاضر نشدند وارد زمین چمن شوند. گفته می شود آنها بابت عدم پرداخت مطالبات و پاداششان گلایه دارند.

همچنین گفته می شود شجاع خلیل زاده که یکی از ارکان اصلی پرسپولیس برای قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان اسیا بوده، به زودی از این تیم جدا می شود. شجاع مشتریان دست به نقدی از قطر دارد و ترجیح داده تا فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد.

شنیده می شود مدیربرنامه های شجاع خلیل زاده تمام کارهای فسخ قرارداد این بازیکن با پرسپولیس را انجام داده و همه چیز با امضای نهایی شجاع تمام می شود.

در خصوص بشار رسن هم صحبت های ضدونقیضی این روزها شنیده می شود اما تا زمانی که این بازیکن در تمرین پرسپولیس حاضر نشود، نمی توان با قطعیت در خصوص آینده اش صحبت کرد. 

بشار مشتریان زیادی دارد اما با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر پول او تمام و کمال پرداخت شود، حتی در صورت پای کار بودن مشتریانی مثل العربی و الریان، نمی تواند از پرسپولیس جدا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->